Chcesz zobaczyć nasze produkty "na żywo" w Warszawie? Zadzwoń i umów się 504 974 687!

Bagażnik rowerowy na hak - 2, 3 rowery- MFT System

Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 2 499,00 zł 2499.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Opis

Dostępny na magazynie.

Dostępny w wersji FIX 4 BIKE

 

Bagażnik dedykowany jest do pojazdów osobowych.
Bagażnik nie umożliwia otwarcia tylnej klapy w autach typu VW Caddy, Mercedes Citan, VW Multivan, Mercedes Vito itp.

Dla pojazdów typu VAN polecamy bagażnik: Bagażnik rowerowy na hak - 2, 3, 4 rowery, otwierany 90 stopni - MFT System California Auto

 

 

Bagażnik rowerowy na rowery elektryczne

  • Testy Citycrash zgodnie z normą DIN 75303
  • Załóż, otwórz, odjeżdż!
  • Całkowicie składany dla wygodnej obsługi, montażu i przechowywania
  • Innowacyjny i opatentowany* mechanizm składania zapewnia szybkie i bezpieczne mocowanie (*DE 10 2010 064 598 BE)
  • 3-punktowe ryglowanie każdego roweru na bagażniku rowerowym (ten sam klucz)
  • Indywidualne napinanie i automatyczne dopasowanie do głowicy kulowej (bez konieczności wstępnego ustawiania)
  • Połączenia ze stali i aluminium o wysokiej wytrzymałości w obszarze elementów nośnych do bezpiecznego transportu rowerów elektrycznych o wadze do 30 kg
  • Nowoczesny, trwały system oświetlenia LED SMD zintegrowany z okładziną z tworzywa sztucznego odpornego na promieniowanie UV, ciepło i zimno
  • Mechanizm składania z pedałem nożnym umożliwia łatwy dostęp do bagażnika nawet wtedy, gdy bagażnik jest załadowany rowerami
  • Czyste mocowanie i zdejmowanie bagażnika rowerowego na haku holowniczym z torbą
  • Mały rozmiar przechowywania: 66 x 73 x 29 cm
  • Wbudowana podstawka ułatwiająca parkowanie
  • Wstępnie zmontowany, nie wymaga użycia narzędzi

Możliwość rozbudowy do 3 rowerów. Również przedłużony składany przez składane szyny kół.

 

 

Specyfikacja

   
Masa 16,4 kg
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 63 × 130 × 64 cm
Odchylenie ciężaru własnego

+/- 5 procent

Max. liczba rowerów

3

Max. liczba rowerów elektrycznych

2

Ładowność (kg)

60

Odległość szyn rowerowych (cm)

23

Nadaje się do średnicy ramy (cm)

2,5 – 8 / 8+

Bagażnik zamykany na pojeździe

Tak

Rowery można przypiąć do bagażnika

Tak

Składany, również ładowany

Tak

System oświetlenia

SMD LED

Połączenie wtykowe

13-stykowe

Wstęp

Homologacja typu UE

Spełnia standardy zderzeń miejskich

Tak

Gwarancja

3 lata

 

 

 

Czy mój rower zmieści się na bagażniku?

Rozstaw osi

Zasadniczo decydujący jest rozstaw osi (odległość między osiami) roweru. Bagażnik rowerowy ma całkowitą szerokość 1,30 m. Jeśli jego rozstaw osi jest nie mniejszy niż 1,10 m i nie przekracza wspomnianych 1,30 m, rower zostanie bezpiecznie umieszczony na platformie bagażnika.

Przy okazji: Naprawdę BARDZO duże rowery mają rozstaw osi 1,25-1,27 m. Nigdy nie spotkaliśmy się z niczym większym na "normalnym rynku" na wszystkich naszych targach.

Bagażnik rowerowy został opracowany specjalnie dla rowerów elektrycznych. Ze względu np. na silnik zamontowany centralnie, specjalne zawieszenie czy umiejscowienie akumulatora, rozstaw osi tych rowerów jest często znacznie większy niż w "normalnych" rowerach. W wersji na 2 rowery skupiliśmy się więc na e-rowerach, czyli rozstawie osi od 1,10 m. Rower o rozstawie osi mniejszym niż 1,10 m można oczywiście nadal przewozić za pomocą 3. przedłużenia. Szyny przedłużające są ruchome, dzięki czemu można je indywidualnie dopasować do mniejszego roweru.

Rozstaw osi

Długość pasków na opony (40 czy 50 cm?)

Niestety, nie jest możliwe udzielenie ogólnej odpowiedzi na pytanie, które paski do opon są dla Ciebie odpowiednie. W połączeniu ze sobą ważną rolę odgrywają tutaj 3 czynniki: rozstaw osi, rozmiar kół i szerokość opony. W zależności od kombinacji konieczne jest przejście na długie paski na opony (50 cm).

Możesz znaleźć się w jednej z poniższych kombinacji, aby nieco ułatwić sobie podjęcie decyzji. Zasadniczo nie popełnisz błędu, przechodząc na długie pasy oponowe!

Standardowe paski na opony (40 cm) współpracowały z:

  • Rower górski elektryczny: rozstaw osi 1,12 cm, rozmiar koła 27,5 cala, szerokość opon 2,60 cala
  • Rower elektryczny miejski/trekkingowy: rozstaw osi 1,14 m, rozmiar kół 28", szerokość opon 1,75"

Długie paski na opony (50 cm) zostały zamienione na:

  • Rower górski: rozstaw osi 1,18 m, rozmiar koła 27,5", szerokość opony 2,35"
  • Rower górski: rozstaw osi 1,24 m, rozmiar koła 27,5", szerokość opony 2,35"
  • Rower górski: rozstaw osi 1,20 m, rozmiar koła 27,5", szerokość opony 2,60"

We wszystkich 3 przerobionych wariantach taśmy do opon było jeszcze więcej niż wystarczająco, więc nawet większe modele nie stanowią problemu.

Długość paska zapadkowego do ramy (35 czy 50 cm?)

Zwracamy uwagę, że nawet w rowerach elektrycznych z akumulatorem Intube (zintegrowanym) zwykle znajdują się elementy ramy o małej średnicy, do których można przymocować rower za pomocą naszego paska zapadkowego o standardowej długości (35 cm). Na przykład w obszarze sztycy.

Standardowa taśma ramowa działa do średnicy ramy 80 mm. Dodatkowo (80+ mm) należy przekonwertować na długi pasek zapadkowy (50 cm).

Dane techniczne

Marka pojazdu Volkswagen, Mercedes, Ford, Toyota, Opel, Peugeot, Citroen, Renault i inne

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl